Ini adalah catatan sendiri untuk di kongsi bersama bagi mengembangkan ilmu dan pengetahuan yang ada. Ada kalanya saya mengutip idea-idea dan ilmu dari sahabat yang lain untuk kita kongsi dan share. Kepada sahabat diluar sana mohon halal ilmu yang dikongsikan.

Pingbusuk

01 April, 2015

Macam-macam pengalaman berniaga online maupun offline

Assalamualaikum semua.

Perniagaan online ni bermula bila setiap kali mendengar kejayaan-kejayaan peniaga online di akhabar maupun di alam maya menyebabkan saya tertarik untuk mencuba.  Sering bermain di minda betul ke apa yang di tunjukkan oleh mereka yang berjaya ni atau cerita semata.

Walaupun dah lama tahu dan dah lama berkecimpung didalam bisnes onlien ni tapi saya tak buat secara serius.  Maklumlah waktu tu masih bekerja makan gaji dan rasa tak kuat untuk concentrate masa terhadap perniagaan online ni dulu. Walaupun begitu semangat itu tinggi.  bahkan saya pernah mengikuti kursus yang dianjurkan oleh syarikat Jootawan juga Dr. Azizan Osman seperti IMKK, Facebook Power dan Marketing Power.

Bukan senang untuk menjalankan perniagaan online sekiranya  jiwa tidak kuat dan semangat seperti hangat2 tahi ayam. Banyak cabaran yang perlu di hadapi.  Usaha yang padu dari diri maupun dari keluarga yang terdekat amat diperlukan.


buah tangan dari Dr.  Azizan 

semoga ada kekuatan untuk menulis lagi....nanti di lain lembaran saya akan ceritakan pengalaman saya menjalankan pelbagai MLM yang akhirnya saya kecundang juga.

sehingga jumpa lagi ....

aznabahari.blogspot.com
wassap/sms:  017.445.3390
email:  annashakey1@gmail.com


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@All Right Reserved By annashakey